Phuket - Reisverslag uit Ban Nong Thale, Thailand van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu Phuket - Reisverslag uit Ban Nong Thale, Thailand van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu

Phuket

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Henk & Annet

23 Juli 2013 | Thailand, Ban Nong Thale

17 juli zijn we vanuit Chiang Mai naar bangkok en daarna door naar phuket gevlogen met Bangkok Airways. Ik kan je zeggen de service is geweldig. Na het inchecken mag je naar de vip ruimte waar je wederom hapjes en drankjes mag gebruiken. Tijdens de 2 vluchten kregen we een lunch aangeboden. Prima service. Tijdens het landen zagen we de prachtige eilanden hoog boven de zee uitsteken. het weer in Phuket was wederom zonder zon. In Phuket aangekomen met de taxi naar het hotel bij het strand gegaan. Dit hotel lag maar 2 km van het vliegveld vandaan. We hebben uren op het terras aan het strand gezeten en genoten van elkaar, het uitzicht en het lekkere eten. Het was een klein hotel, genaamd Sea Pines. De eigenaresse heeft voor ons uitgezocht hoe wij de volgende dag het beste konden reizen. Je moet zo uitkijken, de taxi chauffeurs vragen maar wat. Na een prima nachtrust zijn we de volgende dag na een lekker ontbijt vertrokken.