Chiang Mai dag 5 - Reisverslag uit Ban Nong Thale, Thailand van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu Chiang Mai dag 5 - Reisverslag uit Ban Nong Thale, Thailand van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu

Chiang Mai dag 5

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Henk & Annet

23 Juli 2013 | Thailand, Ban Nong Thale

16 juli de verjaardag van Pleun stonden wij al vroeg op. Rond de klok van 7.30 werden we met de mini van opgehaald. Het zou een lange dag worden, want we gingen naar de Gouden Driehoek.
De trip was de Chiang RAI trip. De reis daar naar toe was 3 uur. De eerste stop was bij een hotspring. De hotspring in Indonesië was een hele belevenis. Daar gingen wij nu dus ook van uit. Mooi niet dus, het leek wel alsog ze een sproeier aan hadden gezet. Op verschillende plekken kon je met je voeten in het water en ik spreek uit ervaring, dat was heet. Ze waren er zelfs eitjes aan het koken. Verder door was de volgende stop de witte tempel. Het leek wel de Efteling. Maar hier hebben wij voor alle mensen om ons heen een geluksteken opgehangen met veel geluk en gezondheid in jullie leven. Door naar de Golden Triangle. Daar kregen we in een vreetschuur een buffet lunch aangeboden. Alles erop en eraan. Wederom een warme maaltijd. Met de boot over de Mekong river gevaren. Waar je weer een hoop armoede tegen komt. Een visum gekocht en aan wal gegaan in Laos. Terug met de boot om vervolgens weer terug te gaan naar ons hotel. Rond 21.00 kwamen wij aan. Nog net op tijd voor een diner in het hotel. Gisteravond zijn wij met Birgit, Mike en Fenne naar de night Bazaar geweest ( eten in hotel was dus vandaag ). Daar hebben we bonnetjes gekocht. Met die bonnetjes kon je bij de kraampjes eten kopen. Erg leuk om op deze manier verschillende gerechten te eten. Sessie was daar erg lekker en ik kan je zeggen, het kost zowat niks.