Krabi dag 2 - Reisverslag uit Ban Nong Thale, Thailand van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu Krabi dag 2 - Reisverslag uit Ban Nong Thale, Thailand van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu

Krabi dag 2

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Henk & Annet

24 Juli 2013 | Thailand, Ban Nong Thale

Even geen wekker gezet, toch erg vroeg wakker. Even op de ipad en dan maar om half 7 in bad gegaan. Wat waren mijn haren smerig van de jungle. Ik kon ze daar niet wassen, er kwam maar een straaltje uit de douche kop. Nadat ik was schoongeweekt, en Henk inmiddels ook, zijn we naar het ontbijt gegaan. Keus genoeg, maar met weinig zijn wij ook tevreden. Om half 11 met Birgit, Mike en Fenne koffie gedronken. S middags zijn wij aan het zwembad gaan liggen, het leek of de zon er even door zou komen. Na een uur begon het ineens weer te regenen. Hup naar boven, onder ons afdak zitten. En beneden ons liep een varaan. Henk helemaal in zijn element. Ik moet je zeggen het is ook wel heel bijzonder als je zoiets live ziet. Verder hebben we gekeken wat we hier allemaal kunnen doen en voor morgen alvast een Boottrip naar de Hong eilanden geboekt. Gegeten hebben we bij een heerlijk restaurantje.