Chiang Mai dag 3 - Reisverslag uit Ban Nong Thale, Thailand van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu Chiang Mai dag 3 - Reisverslag uit Ban Nong Thale, Thailand van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu

Chiang Mai dag 3

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Henk & Annet

22 Juli 2013 | Thailand, Ban Nong Thale

14 juli werden we vanaf ons hotel om 9 uur opgehaald. Met een mini busje zijn we als eerste naar een rivier gereden. Daar aangekomen kregen we een bamboe rafting. Wij samen op een vlot. Gepeddeld werd er door een Thaise jongen. Een gezellige jongen die we onderweg aardig wat Nederlands hebben geleerd. De natuur was geweldig. Midden in de jungle. Muisstil. Een dik uur hebben we hierop gezeten. Kletsnat kwamen wij hiervan af. Nu een keer niet van de regen. Maar we hebben er een mooie foto aan over gehouden. Van daaruit door naar een andere plek voor een olifantentrekking, we moesten ons goed vasthouden, anders gleden we van onze zitplek af. Weer een prachtige plek om een trekking per olifant te maken. Door naar een lunch. Een lunch is gewoon een warme maaltijd, rijst, groenten, kip. Met gevulde buiken bezochten we nog een dorpje, iedere keer weer verbaasd over hoe mensen kunnen wonen. Ze hebben niks. Daarna een jungle tocht naar de waterval. Hier konden we relaxen en nadien terug door de jungle. Onderweg zagen we een waterslang zwemmen.
Van daaruit werden we terug gebracht naar ons hotel, waar wij natuurlijk weer heerlijk hadden gegeten.

• 22 Juli 2013 - 17:25

Rob:

Leuk om weer te lezen! Dus die Thaise jongen kan nu plat Helmonds skelde...? Haha