Krabi dag 4 - Reisverslag uit Ban Nong Thale, Thailand van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu Krabi dag 4 - Reisverslag uit Ban Nong Thale, Thailand van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu

Krabi dag 4

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Henk & Annet

24 Juli 2013 | Thailand, Ban Nong Thale

Eindelijk bij met schrijven, het is hier nu 21.30. 24 juli. Vanmorgen regende het hier wederom erg hard. De bedoeling was om te gaan scooteren. Eerst met paraplu naar het restaurant om te ontbijten. Zelfs je eten werd nat, er is namelijk een stuk niet overdekt, dus ......terug naar balkon, dan ben je ook buiten en zit je droog. Rond een uurtje of 11 klaarde het op. Scooter huren, tanken en maar zien waar we uitkomen. Ikke nu lekker achterop. Mijn ervaring van de vorige keer maakte voor mij snel de keuze om Henk te laten scooteren. We hebben zon gehad. Mooie stukjes gezien en de tank leeggereden. Wat een prachtig land is het toch. Je merkt dat de mensen op het platte land veel aardiger zijn. Na vele malen de weg terug te hebben gevraagd, hoefden we net niet te tanken.
Voor morgen hebben we weer een boottocht geboekt. We gaan naar mangroven, drijvend Moslim dorp waar we ook zullen lunchen, de Monkeys Cave, waterval en naar het James bond eiland. Hoe nat zullen we nu weer thuis komen? De wekker staat op 7 uur. Welterusten allemaal en tot morgen.

• 24 Juli 2013 - 17:16

Rob:

Het mooie is dat een verhaal van jullie lezen bijna traditie wordt. Net voor het eten even op de bank weer jullie avonturen lezen, mooi man.

• 24 Juli 2013 - 20:45

Pleun: