De laatste ronde. - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu De laatste ronde. - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu

De laatste ronde.

Blijf op de hoogte en volg Henk & Annet

31 Juli 2012 | Indonesië, Sanur

We hebben net weer een heerlijk diner achter de rug. Wat zullen we dat gaan missen. De temperatuur is hier zalig. Iedere dag warm. We kunnen het goed hebben. De afgelopen 2 dagen hebben we aan het strand gelegen, terrasjes gedaan en wat door het stadje wandelen. Morgenvroeg worden we om 10 uur opgehaald. We gaan dan naar Denpasar om om 13.00 naar Singapore te vliegen. Dit blijkt een van de mooiste luchthavens te zijn. Met een bioscoop, zwembad, vlindertuin en 300 winkels. Wij hebben hier een stop van 8 1/2 uur . We hopen dat we dan ook nog naar Singapore stad kunnen gaan. Op internet geven ze aan dat die mogelijk er is. Dat zou mooi zijn. Om 24.00 vliegen wij aan ( Nederlandse tijd is dat 18.00 uur ). Donderdag ochtend landen wij dan om 07.10 uur in Amsterdam. Het is een hele reis. Wij vliegen met Singapore airlines en komen in het vliegtuig niks tekort. Wij kijken terug op een heerlijke reis. We hebben veel gezien en meegemaakt. Een reis om nooit te vergeten. De 4 weken zijn voor ons omgevlogen. Het was leuk om jullie reacties te lezen. Tot bauw, groetjes van Henk en Annet.

• 31 Juli 2012 - 16:04

Rob:

Het is erg gemakkelijk om Singapore stad in te gaan! Taxi of openbaar vervoer is mogelijk. Het is erg leuk om het centrum van Singapore in te gaan, kan ik zeer zeker aanraden. 7.10 am sharp staan we op Schiphol! Time flies when you're having fun...

• 31 Juli 2012 - 16:45

Rob:

Nog even 1 tip, laat je goed informeren of je uberhaupt het vliegveld af mag in Singapore. Je hebt namelijk een connecting flight waar doorgaans niet de bedoeling is dat je de douane weer passeert.

• 31 Juli 2012 - 16:45

Janne:

Goede reis pap en mam ben benieuwd naar al die verhalen
    En fotos..blij jullie weer te zien..xXx

• 31 Juli 2012 - 16:56

Pleun:

Yes yes yes ze komen teruggggg yihaaaaaaa ik sta ee donderdag met een vlaamse frietje mayo voor dad en mam boterham met kaaaasssss geniet ze nog

• 31 Juli 2012 - 17:38

Irma:

Fijn nog 'n laatste berichtje. Twan zal dalijk wel weer vragen; nog iets van Henk en Annet gehoord? En dan zijn jullie weer bijna op weg naar huis. En wij vertrekken zaterdag, wauw... naar Bergen. Dat valt nou wel heeeeelemaaaaal in 't niet bij jullie.
    Maakt niet uit toch? Voor ons is dat ook prima. En bovendien New York nog voor de boeg.
    We wensen jullie 'n hele goede vlucht, en droom in 't vliegtuig nog maar heerlijk na van jullie geweldige vakantie. Liefs Irma.

• 31 Juli 2012 - 18:33

Helen:

Alvast een hele goeie en veilige reis terug gewenst.
    We zijn erg benieuwd naar nog meer verhalen en natuurlijk de foto's
    Tot gauw,

• 01 Augustus 2012 - 00:23

Door Joke:

Hallo lieve Annet en Henk,

Voordat jullie de lucht in gaan nog even een groet van mij. Goede terugreis een hoop jullie weer snel in het echt te spreken.Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin gehad hebben. Wat vliegt de tijd . liefs Joke.