Van Sanda naar Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu Van Sanda naar Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu

Van Sanda naar Sanur

Blijf op de hoogte en volg Henk & Annet

29 Juli 2012 | Indonesië, Sanur

Het is hier nu 11 uur. Onze strandvakantie begint met jawel, regen. Over een uur is onze kamer klaar in het Mercure hotel. We hebben nu ons laatste hotel met het laatste welkomstdrankje. Overal waar je komt, krijg je een welkomstdrankje. De afgelopen dagen hebben we niet in Blayu gezeten maar in het niemandsland Sanda.onderweg daar naar toe, was er een file, er was een crematie. Wauw, dat was boffen, het is een groot feest. Het waren wel 1000 mensen, achteraf bleek het dat er 27 mensen werden gecremeerd. Alleen de as was nog over, die stoppen ze in een gemaakt paard. Het leverde mooie foto's op. Verder is het moeilijk om dit zo uit te leggen. Dus de foto's zeggen meer dan ik kan schrijven. Het is in de bergen gelegen, en verder is daar niks dan een hotel met zwembad. Meer kon je daar dan ook niet doen. De afstand die we vanochtend hebben afgelegd, is maar 54 km. Maar hier hebben we er 2 1/2 uur over gedaan. Wij gaan nu genieten van Sanur en omgeving. Dus wordt vervolgd.

• 29 Juli 2012 - 07:33

Rob:

Op de pasar (markt) van Sanur zijn hele leuke en lekkere eettentjes ook kan je er op het strand eten... Lekker romantisch!  benieuwd naar de foto's. Laatste paar daagjes lekker jalan jalan dus!

• 29 Juli 2012 - 10:13

Pleun:

Ahhhh geniet geniet!!

• 29 Juli 2012 - 10:40

Mam:

daar zijn we weer geniet ervan,
    alles goed hier,gr van y en ingr
    groetjes mamxx

• 29 Juli 2012 - 11:03

Door Joke:

Annet en Henk, wat een indrukwekkende reis. Prachtige reisverhalen. Wat hebben jullie veel gezien en beleefd! Wat vliegt de tijd. Geniet nog even van deze laatste vakantiedagen.
    Liefs Joke