Dag 2 in Bandung - Reisverslag uit Magelang, Indonesië van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu Dag 2 in Bandung - Reisverslag uit Magelang, Indonesië van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu

Dag 2 in Bandung

Door: HenkenAnnetopreis

Blijf op de hoogte en volg Henk & Annet

16 Juli 2012 | Indonesië, Magelang

Vandaag weer een bijzondere dag geweest.Komen net terug van etentje thuis in de Kampung van onze chauffeur. Hij woont daar met zijn vrouw,dochtertje van 2, schoonmoeder en zus in een piepklein huisje.het was super leuk geweest.het zondagskleed werd voor ons uitgelegd.het eten werd doorlopen geplaatst en wij hebben daar lekker soto ayam met rijst gegeten, cake, koekjes,kroepoek ,koffie gedronken en dat allemaal gewoon op de grond.verder zijn we naar een vulkaan geweest, theefabriek geweest.daar hebben we gezien hoe het van een plant wordt verwerkt naar een kopje thee toe.we zijn in de hotsprings geweest, 50 graden heet, met alleen maar locale.heel bijzonder om dat mee te mogen maken. Mensen willen met ons op de foto, dan wil ik hun natuurlijk ook op de foto.als laatste naar de Angklung school geweest. Is een muziekinstrument, zelf ook mee gedaan. Schitterend wat ze daar allemaal laten zien. Heel veel kinderen speelden daarin mee. Heel kleurrijk. Morgenvroeg vertrekken wij om 6 uur en gaan dan een 7 uur durende treintocht maken naar Yogyakarta.van daaruit rijden we naar ons volgende hotel bij de tempel de Borobodur. Groetjes van ons.