contact - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu contact - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Henk & Annet Hout - WaarBenJij.nu

contact

Door: HenkenAnnetopreis

Blijf op de hoogte en volg Henk & Annet

18 Februari 2012 | Nederland, Helmond

Hallo allemaal. eindelijk contact. Met ons gaat het goed. We hebben al veel gezien en meegemaakt. De jungle is zo mooi, je weet niet wat je overkomt als je een oerang oetang een banaan mag voeren. De mensen hebben hier niks, je ziet veel armoede. Over een tocht van 200 km rij je ongeveer 6 uren over. Er is geen weg, og je zit midden in drukke steden. Ik ben nog nooit zo zwart geweest van een tochtje in de auto. Het regent hier elke dag. Nu ook, we zitten nu op Samosir eilamd en gaan zo met de chauffeur op pad. Aardige man. We hebben nu internet op een oude computer, daar zitten we dan met de ipad. Het lijkt wel alsof we al weken van huis zijn, zoveel hebben we al gezien en meegemaakt. De mensen zijn super aardig. Wij hebben in 2 dorpjes kinderen verrast met pennen enz. Dit is een geweldige ervaring, ze kwamen van alle kanten aangelopen. Op straat lopen de koeien. In een restaurantje gegeten waar ze wonen, met winkel erbij en je maaltijd wordt in de keuken klaargemaakt. Het is hier super goedkoop, mensen verdienen hier 2 euro per dag. Wij hebben een olifantentocht gemaakt en jawel, de grootste was voor ons. Sumatra is een plek die veel met ons doet, Groetjes vanuit Tuk-Tuk. Henk en Annet' Tot de volgende keer.

• 11 Juli 2012 - 02:08

Janne:

Hoi pap en mam

Het lijkt wel een boek zo mooi zijn de verhalen nu al...
    Het is een hele ervaring...
    Geniet ervan.
    Ben al benieuwd naar de volgende verhalen.
    XxX wesley en ik

• 11 Juli 2012 - 05:23

Rob:

Wat een herkenbaar verhaal, het doet veel met je inderdaad! Dat ervaarde ik ook. Vergeet niet martabak, bakso, gado gado en soto ayam te eten! Alhoewel dat laatste in elk deel van Indonesië anders wordt bereid. Selamat jalan!

• 11 Juli 2012 - 05:49

Pleun:

Wauwwwww kippenvel!!!! Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat!!!' terwijl jullie aan t genieten zijn.. Sta ik nu op om te gaan werken!' hier is het weer niks ook regen!!!! Geniet geniet!!! AKU CINTA KUE!!!! Lovvvvveyou dikke kusss pleun

• 11 Juli 2012 - 06:02

Helen:

Fijn om te lezen dat jullie enorm genieten. Wat een verhalen al. En jullie zijn nog geen weekje weg.
    Ben erg benieuwd naar de volgende verhalen.
    Geniet er van.

groetjes uit een regenachtig Helmond

• 11 Juli 2012 - 09:03

Yvonne:

Ha Annet en Henk,
    Fijn iets van jullie te horen.
    Blijf genieten van jullie geweldige reis.
    Ben heel benieuwd naar jullie foto's.
    Met mam gaat het goed, met ons ook.
    Na een mooie week in de zon ,hebben we nu een week van regen.
    Vele groeten van ons